جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

درباره سايت

مشاوره کنکور تجربی

هر آنچه که برای موفقیت در کنکور تجربی بدان نیاز دارید...

مشاوره غیر حضوری

تصاوير برگزيده

بایگانی

پيوندها

شبکه های اجتماعی

سرآغاز

هدف از راه اندازی وب سایت و کانال تلگرام مشاوره کنکور تجربی 96 کمک به همه داوطلبینی است که قصد دارند با یک تصمیم جدی، اراده راسخ به همراه تلاش و پشت کار در کنکور سراسری 96 در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان قبول شوند. دوستان عزیز، در کانال تلگرامی که سال گذشته راه انداختیم (ویژه کنکور 95) تمام سعی ما بر این بود که بهترین ها و مفید ترین ها رو در اختیار شما قرار بدهیم و در عین حال خیلی تلاش کردیم که تا جای ممکن مطالب مختصر و کوتاه باشند تا خدای نکرده زمان را از دست ندهید. استقبالی که سال گذشته از کانال تلگرام مشاوره کنکور تجربی 95 شد و لطف همه دوستان ما را بر آن داشت که دوباره برای امسال هم یک کانال مشاوره ای ویژه کنکور تجربی 96 راه اندازی کنیم.

اما امسال در مقایسه با سال گذشته بسیار متفاوت خواهد بود؛ اول این که از ابتدای تابستان وب سایت مشاوره کنکور تجربی رو راه اندازی کردیم تا مطالب را به صورت کامل تر، منسجم تر و منظم تر در آن قرار بدهیم. در کانال تلگرام نمی شود خیلی مفصل نوشت چون هم مطالعه آن وقت گیر می شود و هم چشم کاربر را اذیت می کند، به همین دلیل سعی می کنیم مطالب منتشر شده  در کانال (نوشتار و فایل صوتی) تا جای ممکن مختصر و مفید باشند و هرکجا که نیاز شد در قالب بیشتر بخوانید به سایت ارجاع بدهیم تا نسخه جامع تر مطالب را در سایت مطالعه کنید. البته به هیچ عنوان مطلب مبهم و یا ناقص در کانال ارائه نمی شود.  در مورد منابع کنکور 96 هم سعی کردیم که بروزترین و معتبرترین کتاب های کمک آموزشی را خدمت شما معرفی کنیم و صرفا کپی برداری از یک سری منابع که چندین سال است دارد معرفی می شود، نباشد. از طرفی خیلی تلاش کردیم که برای هر درس ترجیحا یک و یا حداکثر دو منبع  معرفی کنیم تا داوطلب دچار سردرگمی و یا وسواس در تهیه کتاب ها نشود. در مورد معرفی جزوه هم، فعلا فقط جزوه های گزینه 2 (ویژه داوطلبین کنکور سراسری 96) در سایت قرار گرفته است و با توجه به وجود کتاب های کمک آموزشی معتبر، دیگر جزوه های متفرقه معرفی نمی شوند. بخش مشاوره ای و انگیزشی نیز بسیار فعال تر و پربارتر از سال گذشته خواهد بود.

 با بسته شدن پرونده کنکور 95 کانال آن هم پاک شده و تصاویر، نوشتار ها و فایل های صوتی که به مرور در کانال و سایت مشاوره کنکور تجربی قرار خواهد گرفت، کاملا جدید و ویژه کنکور سراسری تجربی 96 خواهند بود. با توجه به بالا نگاه داشتن سطح کیفی و رسیدگی کامل در حال حاضر در دروس اختصاصی از ارائه مشاوره  به سایر رشته ها (غیر علوم تجربی) معذوریم. اما داوطلبین مذکور می توانند از مشاوره های ویژه دروس عمومی استفاده کنند. امید است بتوانیم به سهم خود، هرچند اندک نقشی داشته باشیم در راه رسیدن شدن شما به موفقیت.

نمايش: ۵۳۸

تصویر ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه